Generează constant clienți pentru coaching din comunitatea ta

genereaza constant

Generează constant clienți pentru coaching din comunitatea ta

Întrebarea tuturor coachilor este cum generez clienți pentru coaching lună de lună.

Probabil că ai citit articole sau ai făcut cursuri care îți recomandă una din aceste soluții:

  • Să faci oferte gratuite, tip Giveaway
  • Să faci webinarii
  • Să faci Facebook Ads
  • Să creezi conținut valoros
  • Să îți faci site

Vestea bună e că toate acestea funcționează.

Cu o condiție: să ai audiența potrivită. Fără o comunitate de fani toate aceste acțiuni nu rezolvă nimic.

Comunitatea ta este resursa cea mai importantă. Sunt oameni care te recunosc ca expert pentru rezolvarea problemei lor și își doresc soluția ta.

Este mult mai ușor să vinzi oamenilor care te cunosc, care te urmăresc.

Secretul coachilor care generează cifre de afaceri cu 5 sau 6 cifre este COMUNITATEA.

Ce ai de făcut pentru a crește comunitatea ta de fani?

1. Definește ce oferi și cui oferi.

Discută cu câțiva clienți și vezi cu ce problemă i-ai ajutat. Cel mai probabil vei descoperi un fir roșu, nișa ta.

Alege un avatar profitabil (clientul ideal). Vei regăsi aceeași problemă atât la un angajat cât și la manageri sau antreprenori. Asigură-te că alegi un client ideal care poate plăti valoarea programului tău.

2. Creează conținut valoros pentru audiența ta.

După ce ai ales ce problemă rezolvi și pe cine targetezi, începe să creezi conținut pe temele care sunt preocuparea audienței tale. Creează un plan editorial și scrie săptămânal pe o temă anume.

3. Atrage clienții potențiali în comunitatea ta.

Creează un material gratuit care oferă câțiva pași pentru rezolvarea problemei avatarului tău. Oferă acest material în schimbul emailul și include în material o invitație în grupul tău.

4. Interacționează cu comunitatea ta.

Dacă vrei o comunitate activă, va trebui să interacționezi cu ea.

Contactează direct persoanele care se înscriu, află ce provocări au, vezi dacă îi poți ajuta.

Organizează evenimente în care le arăți ce pot obține dacă lucrează cu tine. Recomandarea mea este să faci evenimente de tip masterclass sau atelier în care participanții să lucreze pe o temă. Altfel se plictisesc și nu stau.

5. Lansează programul tău printr-un eveniment de tip challenge.

Evenimentele de tip challenge durează câteva zile și au avantajul că poți interacționa cu participanții, le poți crește curiozitatea și dorința de a lucra cu tine.

Vrei și tu să îți crești comunitatea pentru a genera mai ușor vânzări?
Descarcă cursul „De la Zero la Magnet pentru clienți în 60 de zile”.

(Visited 22 times, 1 visits today)