7 metode de atragere a clienţilor online
Indiferent dacă ești coach, terapeut, trainer online sau întâlnești oameni față în față, conținutul tău. online joacă un rol foarte important în marketingul tău.
Consecvența este foarte importantă pentru a deveni cunoscut pentru domeniul tău de expertiză, dar este cea mai grea parte. Devine mai ușor atunci când îți este clar tipul de conținut pe care îl vei crea, de ce îl vei crea și cum îl vei distribui.
Iată 7 metode verificate de conținut pentru atragerea clienților și care i-au ajutat pe alți experți ca tine să câștige milioane online:
1. Conținut pe Instagram:
Potrivit Bazaarvoice.com, brandurile cu un număr mic de urmăritori au o rată de conversie mai mare decât rata medie de conversie de 1% pentru influenți. „Mărcile cu mai puțin de 10.000 de urmăritori au rate de conversie semnificativ mai mari – 2,6%”.
Lucrez cu o mulțime de coachi și terapeuți care sunt epuizați sau sătui de rețelele sociale. Dar există și unele lucruri care funcționează bine pentru experți. Și acestea sunt:
- Povești – sunt vizualizate mai des, iar abordarea corectă îi va face pe oameni să îți trimită mesaje iar de acolo îi poți aduce la o discuție cu tine
- Video live – asigură prezența video live alături de persoane cu o audiență similară pentru a ajunge la mai mulți oameni și a-ți crește publicul.
- Reclame – rulează reclame astfel încât conținutul tău să ajungă la mai mulți oameni și asigură-te că ai un conținut cu un îndemn clar la acțiune pentru a rezerva o discuție cu tine sau pentru a descărca un material care le cere să facă exact asta.
2. Bloguri:
Conținutul de blog este cel mai puternic instrument pentru experți, deoarece este contribuie la construirea autorității. Blogurile sau articolele de pe site-ul tău sunt utile pentru că ajută publicul să înțeleagă care este experiența ta, cum îți ajuți clienții și cum poți sprijini cititorul.
Practic un blog poate transforma în 5 minute un vizitator al site-ului într-o rezervare la o discuție. Blogul este cea mai bună investiție de timp pentru tine. Scrii un articol o singură dată și el va aduce clienți potențiali atâta vreme cât este indexat sus de Google.
În plus blogurile sunt o bază excelentă pentru podcast, o serie de postări, live-uri etc. Iar dacă este optimizat SEO, Google îți aduce gratuit clienți în mod regulat.
3. Youtube:
Videoclipurile de pe Youtube sunt un alt instrument de promovare versatil, deoarece pot fi reutilizate atât de ușor pentru alte medii, cum ar fi scurtmetraje, reels, TikTok, videoclipuri live, bloguri etc.
Videoclipurile sunt oportunități pentru educație, construirea autorității și îndemnuri la acțiune. Totuși, diferența este că videoclipurile de pe YouTube se găsesc în general pe Youtube. Oamenii tind să meargă pe youtube pentru a învăța cum să facă ceva, așa că oferă multe oportunități de creștere a autorității pentru experții ca tine.
Un mic secret pentru a aduce mai mult trafic pe contul tău: folosește Tubebuddy pentru a găsi cele mai bune taguri pentru videoclipurile tale.
4. Podcastul:
Podcasturile sunt cu adevărat în plină expansiune în ultima vreme. Insider Intelligence estimează că aproximativ 424 de milioane de oameni ascultă podcast-uri în întreaga lume.
Este important de reținut că podcastul face parte din fluxul tău de aducere a clienților. Este un magnet care îți va aduce urmăritori mai întâi iar apoi aceștia devin fani și te contactează. Important este să ai un link direct către site-ul tău dacă aceștia vor să afle mai multe despre tine. Însă nu vei obține vânzări directe.
Atunci când alegi tipul de promovare gândește-te la la audiența ta, la preferințele sale. Dacă vizezi antreprenori sau directori, aceștia pot prefera podcasturile fiindcă sunt persoane ocupate și vor rapid informații utile. Dacă vizezi angajați, mămici s-ar putea ca aceștia să aibă mai mult timp să vizualizeze conținut video.
5. Campionul conținutului - Webinarul:
Un webinar nu este altceva decât un curs gratuit livrat online celor care s-au înscris. Majoritatea seminariilor web de generare de clienți potențiali sunt gratuite Câteodată există și variante plătite cu costuri cuprinse între 75-250 Ron.
Un webinar este o oportunitate excelentă de a oferi valoare și, de asemenea, îți oferă posibilitatea de a te poziționa ca expert. Mai apoi poți crea alte tipuri de conținut cum ar videoclipuri, bloguri, podcasturi. De asemenea poți folosi înregistrarea ca magnet pentru clienți potențiali.
Webinarile sunt un instrument excelent pentru construirea autorității și poate fi și un instrument de vânzare dacă la final propui produsul tău.
6. Provocare de 5 zile:
Este un training gratuit care poate fi înregistrat sau live pe parcursul a 5 zile. E cel mai bun instrument pentru a te poziționa ca autoritate.
Ele sunt, de asemenea, o alternativă excelentă la seminariile web dacă încă nu îți place să fii live în webinarii. Pe parcursul provocării ai mai multe posibilități de interacțiune și la final vor fi persoane care vor dori să lucreze cu tine.
Fiind consumator de timp asigură-te că ai un proces prin care transformi participanții în clienți.
7. Facebook Reels:
Facebook Reels este un format de conținut foarte util. Intrând în direct în mod regulat la aceeași oră în fiecare săptămână, vei face ca Facebook să înceapă să arate live-urile tale mai multor persoane interesate.
De asemenea, poți reutiliza acest conținut pe Youtube, Instagram și TikTok ca videoclipuri lungi sau scurte.
Indiferent de mediul pe care îl utilizezi, conținutul pe care îl creezi ar trebui să acopere zonele de mai jos:
- Prezintă-ți brandul personal – așa că vorbește despre valorile tale, despre idealurile tale și despre ce este afacerea ta.
- Inspiră-ți publicul – arată-i publicului tău ce este posibil, împărtășește citate, povești celebre și anecdote din propria ta viață
- Învață-i ceva valoros – arată-le ceva de valoare ce poate fi aplicat instantaneu. Risipește un mit, învață-i o abilitate și oferă-le o perspectivă care îi deblochează.
- Spune-le cum și de ce îți ajuți clienții. Și arată-le rezultatele pe care le-ai obținut pentru alții, pe care și ei le-ar putea obține.
Vrei să afli mai multe despre metoda mea de a crea conținut care generează o sursă consistentă de clienți potențiali și apeluri de descoperire? Programează-te AICI la o cafea virtuală să discutăm despre strategia ta de conținut care să îți aducă constant clienți.