Cum îți cresti afacerea cu un mindset de abundenta

abundenta

Cum îți creşti afacerea cu un mindset de abundenţă

Cât de important este pentru afacerea ta să ai un mindset de abundenţă?

“Este multă competiție.”
“Oamenii nu-și permit serviciile mele.”
“E criză și nu se cumpără coaching/terapie/consultanță”
Întâlnesc aceste afirmații la mulți profesioniști care sunt la începuturile tranziției de la angajat către antreprenoriat. Și din cauza acestor convingeri, ei rămân suspendați între decizia de a renunța de tot și de a construi ceva în paralel cu serviciul.
Vestea bună este că nu trebuie să renunțe nici la serviciu nici la visul lor. Aceste convingeri sunt doar semnul unei viziuni a lumii în care resursele sunt limitate.
Este doar un mod de a ne autosabota. Am fost și eu pe acolo la începuturile mele în antreprenoriat. Practic vedeam lumea ca un pahar jumătate gol, eram în paradigma LIPSĂ.

Ce ar fi să schimbăm perspectiva? Și să vedem jumătatea plină a paharului. Să gândim că totul este în ABUNDENŢĂ. Apropo, criză sau nu, problemele clienților rămân și noi avem datoria să îi sprijinim să treacă peste ele indiferent de situație.
Nu vreau să vin cu teorii ezoterice ci pur și simplu cu ceea ce am constatat de când mi-am schimbat modul de gândire.
După mai bine de 8 ani de coaching și mentorat am realizat că atrag ceea ce gândesc. Dacă gândesc că clienții nu au bani, atunci atrag clienți dificili, care au probleme de plată.
În momentul în care am gândit că voi atrage oamenii potriviți gata să plătească pentru suportul meu, așa s-a întâmplat. Nu vă imaginați că toți sunt bogați. Doar că sunt convinși că suportul meu, pas cu pas, pentru implementarea proiectelor lor, merită banii și găsesc resursele ca să acționeze.
Efectul modului meu de a gândi este interesant pentru că se propagă ca o undă. Îmi încurajez clienții să adopte o gândire similară. Foarte repede încep și ei să atragă clienți pentru programele lor de coaching! Recordul este 1 săptămână după începerea programului meu de mentorat. Nu-mi place să mă laud dar o asemenea performanță chiar merită sărbătorită! Am fost extraordinar de bucuroasă pentru reușita clientei mele!

Cum să schimbi mindsetul:

Fiecare dintre noi atragem clienții care ne reflectă gândirea. De aceea eu spun că:
  • fiecare avem clienții noștri pe măsura nivelului de expertiză pe care îl percepem despre noi.
  • fiecare dintre noi este unic și avem clienții care ni se potrivesc și profilul lor se schimbă pe măsură ce ne schimbăm și noi.
  • nu suntem în competiție cu nimeni decât cu noi înșine.
Modul în care vedem lumea, Abundență sau Lipsă, determină deciziile noastre de dezvoltare personală și profesională.
(Visited 32 times, 1 visits today)