Funnel simplu pentru Coachi: cum să atragi clienți fără stresul tehnologiei

Cum să Construiești un Funnel care Atragă Clienți pe pilot automat, chiar și fără site

Dacă marketingul online ți se pare o lume complicată și greu de stăpânit, nu ești singur. Ca coach, terapeut sau autor de cursuri, probabil că ai intrat pe acest drum pentru a ajuta oamenii, nu pentru a învăța strategii de vânzare. E normal să te simți copleșit, dar vreau să știi că există soluții simple și clare. Cu puțină practică și un plan bine structurat, îți poți crea un funnel care să atragă exact oamenii care au nevoie de tine, fără să pierzi timpul sau să te lași prins în detalii tehnice. Tot ce trebuie să faci este să faci primul pas.

Ce este un Funnel de Vânzare și de ce este Soluția Perfectă pentru Tine?

Un funnel de vânzare este un proces simplu și clar care transformă oamenii interesați de ceea ce oferi în clienți.

Este un sistem care lucrează pentru tine, astfel încât să poți petrece mai mult timp făcând ceea ce iubești – să ajuți oamenii.

Un funnel de vânzare are mai multe etape din care prima este generarea de leaduri sau audiența potrivită pentru produsul tău. În acest blog voi detalia acest tip de funnel.

De ce este un funnel important pentru tine?

  • Automatizează mare parte din procesul de atragere a clienților.
  • Îți economisește timp și energie, astfel încât să te concentrezi pe munca ta de impact.
  • Funcționează indiferent de nivelul tău de experiență în marketing.

De ce resurse ai nevoie pentru a începe?

Una dintre cele mai mari temeri ale celor aflați la început este că nu au un site sau că nu știu să creeze conținut. Adevărul? Nu ai nevoie de un site scump sau de zeci de pagini complicate. Tot ce îți trebuie este:

  1. Un Tool Simplu pentru Email Marketing și Pagină de Captare (Opt-in Page)
    Eu folosesc Mailerlite, o platformă intuitivă și accesibilă. Aceasta îți permite să creezi o pagină de captare unde oamenii își lasă adresa de email în schimbul unui material valoros. Tot Mailerlite îți va automatiza emailurile pentru a continua conversația cu publicul tău.

  2. Un Material Gratuit Atrăgător (Lead Magnet)
    Dacă nu știi ce să creezi, aplicația AiRA îți vine în ajutor. Este prima aplicație AI dedicată coachilor, terapeuților și autorilor de cursuri, care te ajută să definești rapid avatarul ideal al clientului tău, să identifici nișa potrivită și să creezi un lead magnet de impact. (dacă nu ai acces la AiRA, poți folosi chatgpt).  În doar câteva ore, vei avea un material valoros, cum ar fi:

    • Un ghid practic („5 Pași pentru o viață echilibrată”)
    • Un checklist („10 Greșeli pe care să le eviți în drumul spre vindecare”)
    • Un video scurt cu sfaturi utile.
  3. Un Mesaj Clar care vorbește pe limba publicului tău
    Mesajul contează enorm în comunicarea cu audiența ta. AiRA te ajută să-ți rafinezi mesajele astfel încât să rezoneze cu oamenii pe care vrei să-i ajuți.

3 Pași simpli pentru construirea funnel-ului tău

  • Atrage atenția prin conținut gratuit
    Creează o postare pe social media sau un video scurt unde vorbești despre o problemă specifică pe care publicul tău o întâmpină. Invită-i să descarce materialul tău gratuit prin pagina creată în Mailerlite.

  • Construiește relații și autoritate prin emailuri automatizate
    După ce cineva descarcă materialul tău gratuit, fii pregătit cu o automatizare în Mailerlite care le trimite o serie de emailuri valoroase legate de materialul pe care l-au descărcat. În aceste emailuri:

    • Povestește cine ești și cum îi poți ajuta.
    • Oferă sfaturi practice legate de problemele lor.
    • Invită-i să participe la o sesiune gratuită cu tine sau să cumpere cursul tău.
  • Vinde fără presiune
    La finalul seriei de emailuri, prezintă-le oportunitatea de a face o sesiune de evaluare a situației lor la finalul căreia vor avea un plan de implementat. Fă-o într-un mod empatic și centrat pe nevoile lor.În timpul discuției pune cât mai multe întrebări și recomandă una din soluțiile tale. Poziționarea ta este de consultant, de expert care recomandă o rezolvare a problemei arzătoare. Finalizează discuția prin a întreba când dorește să înceapă și expunând variantele de plată.

Pasul următor?

Nu trebuie să știi totul despre marketing ca să atragi oamenii potriviți. Cu un sistem simplu, clar și ușor de implementat, îți poți construi un funnel care să lucreze pentru tine, astfel încât să te poți concentra pe ceea ce faci cel mai bine – să ajuți oamenii.

Dacă vrei să înveți pas cu pas cum să-ți creezi un funnel eficient, fără stres și fără complicații tehnice, te invit la atelierul Funnel Mastery”.

În câteva ore, vei avea claritate, strategie și instrumentele necesare pentru a-ți crește audiența și veniturile. Nu uita, dacă nu ai audiență, degeaba ai produsele.

(Visited 22 times, 1 visits today)

Leave A Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *