În acest modul găsești informații despre ce înseamnă o afacere, ce cunoștințe și instrumente ai nevoie pentru a opera online. Și de asemenea cum să gestionezi blocajele mindsetului tău.
Vei deschide conturile necesare pentru platformele prin care vei lucra în afacerea ta. Cele mai multe sunt gratuite dar îți recomand ca pentru zoom și calendly să alegi varianta plătită pentru a automatiza interacțiunea cu clienții potențiali.
Pe scurt clienții cumpără de la tine o soluție pentru rezolvarea unei probleme urgente și imporante.
În acest modul vei descoperi cum să formulezi ceea ce știi să faci sub forma soluției pentru comunitatea pe care o vei construi. Definirea problemei pe care o poți rezolva îți permite să ai mesaje clare și să atragi doar persoanele interesate.
Este important să știi că nu vei rămâne în permanență cu această nișă. Tu vei evolua cu timpul și la fel se va întâmpla cu problemele pe care le vei aborda și clienții pe care îi vei atrage.
Primul pas este important!
Avatarul este un concept abstract de client care te ajută să definești produsele și promovarea.
Deși abstract, avatarul are la bază persoane reale. De obicei avem mai multe tipuri de clienți (avatare), însă ne vom concentra la început pe unul singur pentru a crea structura marketingului tău.
Cu siguranță fiecare client este unic însă vei observa anumite trăsături comune. Cu timpul tipurile de client vor evolua dar ai nevoie să începi undeva.
Atunci când știi cui te adresezi
- îți va fi mai ușor să scrii pe limba clientului,
- să îi oferi ceea ce are nevoie,
- să creezi produse care rezolvă problema urgentă și importantă pentru care el e pregătit să plătească.
6. Portofoliul de produse: creează un program transformațional
În funcție de nivelul tău în piață poți avea diferite tipuri de produse. În acest modul vei descoperi cum să construiești un produs transformațional bazat pe rezultate.
În zgomotul din online este esențial să te diferențiezi și să atragi atenția celor pe care tu îi poți ajuta. Cel mai simplu este să îți construiești afacerea pe o comunitate de fani înteresați de produsele tale.
Atragerea membrilor comunității urmează 3 pași
1. Te văd
2. Te plac
3. Am încredere
În acest modul vei descoperi cum să atragi clienții potențiali în comunitatea ta.
8. Activități pentru creșterea Autorității și a Brandului
Creșterea autorității și a brandului în comunitatea va transforma urmăritorii în clienți și fani. Ei vor cumpăra bucuroși de la tine și te vor recomanda altora.
Cu cât crește autoritatea ta în fața comunității, cu atât poți veni cu diferite tipuri de produse care îți permit să ai mai multe linii de venit.
Creșterea autorității și a încrederii pe care comunitatea o are în tine, presupune mai multe tipuri de acțiuni pe care le vei regăsi în acest modul.